dimecres, 20 de juny del 2012

Tòxics a la biblioteca d'Anglès


Bon dia,
Som la Biblioteca d’Anglès, i per ordre alfabètic, em toca començar la ronda individual de les nostres anècdotes selvatges:

Un lector entra al a biblioteca i em diu:
-         Bona tarda, voldria un llibre “tòxic”
-         Un llibre tòxic? Vaig dir jo.

El meu cap bibliotecari ja intentava buscar respostres: “per matar rates”, de “verins”, “el nom de la rosa d’Umberto Eco?”
Vaig decidir començar la petita indagació que tot bibliotecari sap que ha de fer per saber allò que li demanen.
-         Com és un llibre tòxic per vostè?
-         Si, és un llibre que explica que hi ha homes que són tòxics, que influeixen negataivament en la resta de la gent, especialment en les dones.
-         Ah d’acord! – vaig comentar jo – tenim un llibre que porta com a títol  “Gente Tóxica”, i mirant el catàleg, veig que n’hi ha un altre que sí que es diu “Hombres tóxicos...”
-         Doncs mira, m’emportaré el tòxic que tu tinguis.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada