dimecres, 21 de setembre del 2016

Perruqueria a la biblioteca

 
Avui de  bon matí, poc després d’obrir la biblioteca, m’he trobat una
consulta curiosa al taulell del vestíbul:

- Bon dia!
- Bon dia!
- La perruqueria?
- Perdoni? Això és la biblioteca.
- Sí, m’han dit que hi ha una perruqueria aquí a la biblioteca.
- A la biblioteca? No… Vol dir per aquí a prop?
- No, no… a la biblioteca
- Doncs, de moment no en tinc coneixement. I per aquest barri no n'hi ha
cap que jo conegui. No sóc de Blanes, si vol que li pregunti a la meva
companya...
- No, no cal. Ho hauré entès malament…
- Pot ser que sigui a aprop de l’antiga biblioteca… pregunti-ho bé.
- Adéu.
- Adéu

Potser per atreure nous usuaris… no es tan mala idea ;-) Hi ha
biblioteques dins  de centres cívics, a prop de casal d’avis… tindrà la
biblioteca del futur una secció de perruqueria? Si fos així, hauríem de
renovar la col•lecció d’estètica més sovint , per tal d’adaptar-nos a
les noves tendències, què en penseu? A més, llegir mentre les metxes pugen de color també està bé!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada