dijous, 26 de febrer del 2015

Va de Bicicletes

A la biblioteca de Blanes, no fa massa dies, jo estava atenent al taulell de préstec quan vaig rebre una trucada:
Jo - Bon dia, Biblioteca Comarcal de Blanes, digui?
Usuari - Bon dia. És aquí on arreglen bicicletes?
Jo - Bicicletes? S'equivoca, vosté esta trucant a la Biblioteca.
Usuari - Ja. Es que he vingut a la biblioteca i he vist un cartell que em semblava que deia que arreglaven bicicletes. Ja m'ha semblat estrany.
Llavors començo a rumiar en els cartells que hi ha penjats a la biblioteca:
Jo - Ah! Sí que en tenim un de cartell amb una bicicleta. Però anuncia un dels serveis de la biblioteca que consisteix en portar els llibres als usuaris que tenen algun impediment per venir aquí a buscar-los.
Usuari - Així no arreglen bicicletes... i sap on podria trobar algú que les arregli?          
                         

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada